Lojalitets-app för stor restaurangkedja

2018-12-02:

Aplexa hjälper många av sina kunder digitalisera tjänster och processer för att effektivisera, förbättra service och i slutändan öka lönsamheten. Med start i november bygger Aplexa en app för en av Sveriges största restaurangkedjor. Appen tar ett idag analogt lojalitetsprogram in i den digitala världen. Applikationen integreras med kedjans befintliga kassasystem och kommer fungera i alla vanliga smartphones och läsplattor – både iOS och Android.

”Appar har öppnat upp oändliga möjligheter att digitalisera befintliga och nya tjänster och processer. Närheten till användaren, push-notiser, möjlighet att arbeta utan internet och tillgången till kamera och positionering är bara ett par av de fördelar som appar erbjuder.”, säger Johan Nordström, teknisk projektledare på Aplexa.

Kontakta Aplexa så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa just din organisation att maximera möjligheterna som appar och digitalisering erbjuder.

Författare

Stefan Thelberg har lång erfarenhet av produktutveckling och design och är en av Aplexas grundare. Stefans karriär började redan på 90-talet då han drev en webbyrå som utvecklade ett eget CMS- och e-handelssystem. Stefan har arbetat med över 50 olika utvecklingsprojekt inom webb, mobilt och andra områden.